Veel gestelde vragen

Hoe snel kan ik gebruik maken van mijn aangevraagde DOC-Access webpaspoort?
Uw aanvraag wordt op het moment van aanmelden direct verwerkt. De gebruikersnaam en het wachtwoord worden enkele minuten na aanmelden naar uw emailadres verzonden

Zijn er kosten verbonden aan een DOC-Access webpaspoort?
Aan een DOC-Access account zijn voor de gebruiker geen kosten verbonden, U kunt in he menu "aanmelden" kiezen om kosteloos een DOC-Access webpaspoort aan te vragen

Wanneer ik inlog op een website krijg ik de melding " u bent niet gevonden in de database", waarom krijg ik deze melding terwijl ik een DOC-Access webpaspoort heb?
Om te kunnen inloggen op website van wetenschapelijke verenigingen dient u ook lid van de betreffende vereniging te zijn. Als u deze melding krijgt bent u niet of niet correct in de ledenlijst van die vereniging opgenomen. Wij adviseren u in dit geval contact op te nemen met het secretariaat van de vereniging

Ik ben mijn inloggegevens verloren/vergeten, hoe kan ik deze opnieuw krijgen?
U kunt uw gegevens opnieuw opvragen via het menu onderdeel "wachtwoord vergeten"

Ik krijg bij het inloggen de melding dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord onjuist zijn, hoe kan dit?
Let op dat het wachtwoord gevoelig is voor hoofdletters, dus de CAPS LOCK functie op uw toetsenbord moet uit staan. Tevens dienen er geen spaties te staan in uw gebruikersnaam

Ik wens geen gebruik meer te maken van het DOC-Access webpaspoort, hoe kan ik dit opzeggen?
U kunt uw DOC-Access account afmelden door een email te sturen naar:
helpdesk@medonline.nl